رونق تولید ملی | جمعه، ۲ اسفند ۱۳۹۸

رویکرد رسانه ملی، نزدیکی مردم به معارف اهل بیت (ع) - محتوای خبر

 

 

متن خبر

رویکرد رسانه ملی، نزدیکی مردم به معارف اهل بیت (ع)

علی دارابی: بی شک امروز مهمترین رویکردِ صدا و سیما نزدیک‌تر کردن اندیشه‌ها و کردار مردم به معارف اهل بیت علیهم السلام است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، وی امروز در نخستین روز از همایش مدیران کل مراکز صداوسیمای سراسر کشور در مشهد مقدس گفت: مسئله تحقق رونق تولید به عنوان شعار سال نیز یکی از مهم ترین تلاش های رسانه ملی است.رویکرد رسانه ملی، نزدیک کردن مردم به معارف اهل بیت (ع)

معاون امور استان های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال نیز از دیگر مسائل مورد توجه رسانه ملی است.

دارابی گفت:هدف اصلی ما مشارکت گسترده و حضور حداکثری مردم در انتخابات است که همه برنامه ریزی ها در این باره انجام شده است.

او افزود: البته ما در کنار آن برای برگزاری انتخاباتی با شکوه، رقابتی، امن و قانونی به نهادهای نظارتی و دستگاه های اجرایی نیز کمک می کنیم.

معاون امور استان های رسانه ملی گفت: ما سال دوم برنامه پنجاه ساله سازمان صداوسیما را درحال اجرا داریم.

دارابی افزود: همچنین جشنواره های پویا نمایی تلویزیونی کشور و کارهای عروسکی در کرمانشاه و تولیدات مراکز به میزبانی خراسان شمالی از دیگر برنامه های امسال رسانه ملی است.

وی گفت: افزون بر این ها ما امسال را سال تولید گسترده مستندهای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی قرار داده ایم.

معاون صداوسیما با اشاره به اینکه همه شبکه های استانی ۲۴ساعته شده اند افزود:مسئله تولید و کنداکتور جدید شبکه ها از مهمترین برنامه هایی است که ما، در این دو روز به آنها می پردازیم.

دارابی گفت:سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ۱۵۰شبکه رادیو تلویزیونی دارد که به بیش از ۳۵زبان فراملی برنامه تولید و پخش می کند.

او افزود: از این تعداد، ۸۰شبکه رادیو تلویزیونی در استان ها قرار دارد که سرمایه بزرگی برای برنامه ریزی، همفکری و تبادل نظر است.

همایش مدیران کل مراکز صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران تا فردا در مشهد ادامه دارد.

علی عسکری رئیس صداوسیمای کشور یکی از سخنرانان فردا در این همایش دو روزه است.